Pristatymo ir grąžinimo sąlygos

KOBIOKI tinklalapyje įsigytas prekes pristatome iš centralizuoto sandėlio, įsikūrusio adresu Lazdijų g. 18B, Kaunas.

Užsakymą pateikus darbo dienomis iki 15:00, prekes Jums paruošime ir išsiųsime tą pačią darbo dieną.

Prekių pristatymo informacija

Jūsų patogumui KOBIOKI siūlo keletą pristatymo būdų:
- Pristatymas į namus vykdomas DPD kurjerių tarnybos pagalba.
- Pristatymas į paštomatus galimas DPD ir OMNIVA kurjerių tarnybomis.
- Taip pat galite atsiimti prekes mūsų prekių atsiėmimo punkte Kaune, adresu Lazdijų g. 18B (Aleksotas).

1. Atlikdami užsakymą pasirinkite Jums patogiausią siuntos pristatymo būdą.

2. Atlikę apmokėjimą, el. laišku gausite pranešimą, kad jūsų užsakymas yra vykdomas.

3. Jūsų siuntą perdavus kurjeriams, gausite automatinį el. laišką su siuntos sekimo informacija.

4. Pasirinkus prekių atsiėmimą Kauno padalinyje, gausite automatinį el. laišką, kuomet Jūsų užsakymas bus paruoštas atsiėmimui.

Grąžinimo sąlygos

  • Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su KOBIOKI.LT internetine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos.
  • Per 14 dienų pakeisti ar grąžinti kokybišką prekę galite tik tuo atveju, jeigu prekės pakuotė yra nepažeista.
  • Panaudotų kokybiškų prekių grąžinti negalima.
  • Prekių grąžinimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.
  • Prekės grąžinimo išlaidos tenka pirkėjui, jei prekė grąžinama ne dėl Pardavėjo kaltės. Pardavėjas prisiima prekių grąžinimo išlaidas, jei Pirkėjui buvo pristatytos nekokybiškos prekės. Prekių kokybės auditas atliekamas UAB Biokobi International įmonės viduje.
  • Jei grąžinamos prekės atitinka grąžinimo taisyklių reikalavimus, pinigai už grąžintas prekes bus pervesti į jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo grąžinamos prekės gavimo dienos. Jei jūsų grąžintos prekės neatitinka grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigai grąžinami nebus.
  • Nekokybiškas prekes pardavėjui galima grąžinti jį nedelsiant informavus apie gautą ir vartojimui netinkamą prekę el. paštu [email protected].
  • Kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama prekės kokybė, Pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus bei padengti prekės pristatymo ir/ar grąžinimo išlaidas.

Prekių keitimo sąlygos

  • Kokybiškas prekes pakeisti kitomis prekėmis galima per 14 d.d. nuo prekių pristatymo Pirkėjui datos.
  • Norint pakeisti kokybišką prekę kita preke, pirkėjas padengia prekės grąžinimo ir pakartotinio pristatymo pirkėjui išlaidas.
  • Kokybiškas prekes nemokamai galima pakeisti Kauno prekių atsiėmimo punkte, adresu Lazdijų g. 18B (Aleksotas).

D.U.K

Dar negavau savo užsakymo. Kur jis yra?

Rekomenduojame siuntos paiešką pradėti kreipiantis tiesiogiai į kurjerių tarnybą, nurodant siuntos sekimo numerį, kurį gavote el. laišku iš www.kobioki.lt

Ar pristatote prekes per švetines dienas?

Šventinėmis ir ne darbo dienomis prekės nėra pristatomos.

Ar visas prekes yra galimybė pristatyti kitą dieną?

Taip, visas prekes, kurias galite įsigyti www.kobioki.lt, pristatome per 1 d.d., jei užsakymas yra pateikiamas darbo dienomis iki 15:00.

Koks yra jūsų darbo laikas?

www.kobioki.lt klientų aptarnavimo specialistai dirba ir konsultuoja klientus darbo dienomis 8:00 – 16:00. 

Nerandate ko ieškote?

Sekite mus: