Paskutinį kartą atnaujinta 2024 m. Rugsėjo mėn. 19 d.

Lojalumo klubas

Kobioki lojalumo klubas yra skirtas suteikti papildomų naudų mūsų ištikimiems klientams. Kiekvienas pirkimas suteikia galimybę kaupti taškus, kuriuos vėliau galima iškeisti į nuolaidas ar specialias pasiūlymus. Nariai taip pat gauna prieigą prie išskirtinių akcijų ir naujienų apie naujus produktus. Prisijungti prie lojalumo programos paprasta – tereikia užsiregistruoti mūsų el. parduotuvėje ir sutikti su klubo taisyklėmis.

Kaip tapti Kobioki lojalumo klubo nariu?

  1. Jei jau turite paskyrą kobioki.lt, prisijunkite, eikite į „Mano profilis“, pasirinkite „Lojalumo klubas“ ir pažymėkite, kad norite tapti nariu bei sutinkate su taisyklėmis.
  2. Jei dar nesate užsiregistravę, susikurkite paskyrą, eikite į „Mano profilis“ ir pasirinkite „Lojalumo klubas“. Patvirtinę savo dalyvavimą bei taisykles, būsite klubo nariu.

Kodėl verta tapti Kobioki lojalumo klubo nariu?

1. Vos prisijungę lojalumo klubo nariai savo piniginėje jau ras 50 taškų (50 taškų = 0,5 Eur). Šiais sukauptais taškais.

2. Už kiekvieną pirkinį el. parduotuvėje www.kobioki.lt į lojalumo klubo nario piniginę grįžta 5 proc. krepšelio vertės (pavyzdžiui, įsigijus produktą už 20 Eur į piniginę pervedama 100 taškų). Sukauptais taškais galima apmokėti kito apsipirkimo metu.

* Sukaupti „Kobioki“ taškai galioja 1 metus nuo taškų gavimo dienos.

* Lojalumo klube nedalyvauja dovanų kuponai, t. y. už šias prekes taškai nesikaupia ir už jas atsiskaityti sukauptais taškais nėra galimybės. Lojalumo taškai nesuteikiami už priemoką, atliekamą keičiant produktą.

Taisyklės

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Kobioki lojalumo programos „Lojalumo klubas“ organizatorius yra UAB „Biokobi international“, juridinio asmens kodas 304285464, adresas Lazdijų g. 18B, LT-46349, Kaunas, el. paštas [email protected], tel. Nr. +370 700 77870

1.2. Taisyklių sąvokos: 

1.2.1. Bendrovė arba mes – UAB „Biokobi international“.

1.2.1. Lojalumo programa– Bendrovės organizuojama ir vykdoma lojalumo programa „Lojalumo klubas“.

1.2.3. Produktas – Bendrovės platinami produktai, dovanų čekiai, rinkiniai.

1.2.4. Programos narys arba Jūs – pirkėjas, fizinis arba juridinis asmuo, ir išreiškęs norą dalyvauti Programoje bei būti Programos nariu.

1.2.5. Internetinė parduotuvė – Bendrovės valdoma internetinė parduotuvė, pasiekiama adresu www.kobioki.lt

1.2.6. Paskyra – Internetinėje parduotuvėje pirkėjo sukurta paskyra.

1.2.7. Lojalumo taškai – Programos nario sukaupti virtualūs lojalumo taškai, kuriais galima padengti dalį įsigyjamų Produktų vertės.

1.2.8. Taisyklės – šios Lojalumo programos taisyklės. Aktualius Taisyklių pakeitimus visada rasite Internetinės parduotuvės svetainėje.  

1.3. Šios Taisyklės nustato bendrąsias dalyvavimo Lojalumo programoje sąlygas.

1.4. Programos narių asmens duomenų tvarkymo sąlygos yra nurodytos šių Taisyklių skyriuose „Asmens duomenys“ ir „Profiliavimas“ taip pat Bendrovės privatumo politikoje.

1.5. Užsiregistravęs dalyvauti Lojalumo programoje, Programos narys įgyja galimybę įsigyti Produktus palankiomis sąlygomis, gauti specialius pasiūlymus, naujienas, dalyvauti Lojalumo programos žaidimuose, akcijose ar gauti kitas Programos nariams teikiamas papildomas naudas.

2. NARYSTĖ LOJALUMO PROGRAMOJE

2.1. Lojalumo programoje gali dalyvauti ir Programos nariais tapti ne jaunesni kaip 18 metų fiziniai asmenys.

2.2. Lojalumo programoje asmenys dalyvauja iki to momento, kol Programos narys atšaukia narystę, ji pasibaigia dėl kitų priežasčių arba tol, kol Lojalumo programa yra aktyvi.

2.3. Programos nariais gali tapti tik registruoti pirkėjai, turintys Paskyras, kurie išreiškė norą būti Programos nariais. Norą tapti Programos nariu taip pat galima išreiški ir Paskyros registravimo metu.

2.4. Programos nariais tampa ir lojalumo taškus kaupia, bei kitomis Lojalumo programos naudomis naudojasi tik registracijos procesą pabaigę vartotojai. Norėdamas pabaigti registracijos procesą, vartotojas privalo patvirtinti el. pašto nuosavybę, paspausdamas nurodytu el. paštu išsiųstame laiške esančią registracijos nuorodą.

2.5. Jei pirkėjas neturi Paskyros, prieš tampant Programos nariu, būtina užsiregistruoti ir sukurti Paskyrą.

2.6. Norėdamas tapti Programos nariu pirkėjas turi prisijungti prie savo Paskyros, savo profilyje pasirinkti bei paspausti skiltį „Lojalumo programa“ ir pažymėti norą būti Programos nariu.

2.7. Prieš tampant Programos nariu, Bendrovė paprašys susipažinti su šiomis Taisyklėmis. Pažymėjus norą būti Programos nariu, asmuo tokiu būdu patvirtins, kad perskaitė Taisykles, su jomis susipažino ir sutinka su jomis.

3. LOJALUMO PROGRAMOS TEIKIAMOS NAUDOS

3.1. Už pirmą registraciją Lojalumo programoje, Programos narys gauna 50 lojalumo taškų.

3.2. Atšaukus narystę Lojalumo programoje ir vėliau iš naujo tapus Programos nariu, taip pat ištrynus savo Paskyrą ir vėliau, susikūrus naują Paskyrą bei tapus Programos nariu, pirmosios registracijos Lojalumo programoje taškai nėra suteikiami.

3.3. Lojalumo taškai Programos nariui suteikiami už Internetinėje parduotuvėje įsigyjamus, Lojalumo programoje dalyvaujančius Produktus. Programos narys, pirkdamas Internetinėje parduotuvėje, gauna Lojalumo taškus - 5 proc. nuo pirkinių krepšelio realiai apmokėtos vertės (pavyzdžiui, perkant už 50 Eur, suteikiami 250 Lojalumo taškai). Didžiųjų išpardavimų (pavyzdžiui, Black Friday, Cyber Monday ir kt.) metu suteikiama 1 proc. nuo pirkinių krepšelio realiai apmokėtos vertės. Bendrovė pasilieka teisę keisti lojalumo taškų procentą.

3.4. Pirkinių krepšelio vertė, nuo kurio kaupiami Lojalumo taškai, neribojama.

3.5. Jei Programos dalyvis pateikia savo gimimo datą, jam vieną kartą per metus, jo nurodytos gimimo dienos proga Bendrovė suteikia 500 taškų, jei iki gimtadienio dienos, Programos dalyvis yra išleidęs ne mažiau kaip 100 Eur pirkiniams, kurie dalyvauja lojalumo programoje, Internetinėje parduotuvėje.

3.6. Bendrovė pasilieka sau teisę, iš anksto paskelbdama apie tai Internetinėje parduotuvėje, tam tikriems Produktams nuolat ar laikinai nustatyti kitą Lojalumo taškų procentą arba Lojalumo taškais neleisti atsiskaityti už tam tikrus Produktus.

3.7. Lojalumo programoje nedalyvauja parduotuvės dovanų čekiai. Vienu metu įsigijus Lojalumo programoje dalyvaujantį Produktą ir Lojalumo programoje nedalyvaujantį dovanų čekį, Lojalumo taškai bus skaičiuojami tik nuo Lojalumo  programoje dalyvaujančio Produkto vertės. Lojalumo taškai nėra suteikiami už priemoką, atliekamą keičiant Produktą į kitą, didesnės vertės Produktą, pratęsimo mokestį, pakuotes.

3.8. Sukauptų Lojalumo taškų likutį, taip pat jų panaudojimo istoriją už paskutinius 12 mėnesių, bet kada galima peržiūrėti Programos nario Paskyroje, skiltyje „Lojalumo programa“.

4. LOJALUMO TAŠKŲ NAUDOJIMAS

4.1. 50 Lojalumo taško vertė lygi 0,50 eurui. Lojalumo taškai pritaikomi kaip nuolaida, atimant atitinkamą Lojalumo taškų vertę atitinkančią sumą iš mokėtinos pirkinio kainos ir pirkėjas turi apmokėti kainos skirtumą.

4.2. Kai Pirkėjas Internetinėje parduotuvėje pasirenka produkto apmokėjimą ir atsiėmimą fizinėje prekybos vietoje, tuomet, Internetinėje parduotuvėje Produktui, Lojalumo taškai pritaikomi kaip nuolaida, atimant atitinkamą Lojalumo taškų vertę atitinkančią sumą iš mokėtinos pirkinio kainos, ir Produkto atsiėmimo metu, pirkėjas turi apmokėti kainų skirtumą.

4.3. Už Lojalumo programoje nedalyvaujančius Produktus Lojalumo taškais atsiskaityti negalima. Vienu metu įsigijus Lojalumo programoje dalyvaujantį Produktą ir Lojalumo programoje nedalyvaujantį Produktą, Lojalumo taškais bus galima apmokėti tik už Produktą, kuris dalyvauja Lojalumo programoje.

4.4. Įstatymo numatytais atvejais grąžinant Produktą iš dalies apmokėtą Lojalumo taškais, Jums grąžinami Produkto įsigijimui panaudoti Lojalumo taškai eurais kartu su bendra grąžinama suma. Lojalumo taškai negrąžinami ir už juos nekompensuojama, jei Produktą grąžinantis asmuo atsisakė narsytės Lojalumo programoje ar ištrynė savo Paskyrą.

4.5. Lojalumo programos dalyviui pasinaudojus teise atsisakyti ar grąžinti įsigytas prekes (jei tokia teisė jam priklauso), šiam pirkiniui skirti taškai anuliuojami.

4.6. Lojalumo taškai į grynuosius pinigus nėra keičiami, nėra pervedami į Programos nario sąskaitas mokėjimo įstaigose ar kitose Bendrovėse, taip pat nepervedami į kitą Paskyrą.

4.7. Sukaupti Lojalumo taškai gali būti išnaudojami per 6 mėnesius (pavyzdžiui, birželio 10 d. gauti Lojalumo taškai, turi būti išnaudoti iki gruodžio 10 d. 00:00:00val.). Neišnaudotų Lojalumo taškų galiojimas nėra pratęsiamas. Per 6 mėnesius neišnaudoti Lojalumo taškai yra anuliuojami ir Programos nariui nekompensuojami.

4.8. Bendrovė gali apriboti galimybę panaudoti Lojalumo taškus ar atsisakyti suteikti Lojalumo programos naudas, nustačius akivaizdžiai nesąžiningą ir piktnaudžiaujantį asmens elgesį, nesuderinamą su įprastu naudojimusi Lojalumo programa (pavyzdžiui, kai Lojalumo programos naudomis neteisėtai pasinaudojama per kito asmens Paskyrą).

4.9. Programos nariui nutraukus narystę Lojalumo programoje ar ištrynus savo Paskyrą, sukaupti Lojalumo taškai yra anuliuojami ir už juos nėra kompensuojama. Atnaujinus narystę Lojalumo programoje ar susikūrus naują Paskyrą, Lojalumo taškai nėra atkuriami.

4.10. Jei Lojalumo klubo dalyvis pasinaudos teise atsisakyti ar grąžinti įsigytus Produktus (jei tokią teisę turi), tuomet už šį pirkinį skirti lojalumo taškai anuliuojami.

5. DALYVAVIMO LOJALUMO PROGRAMOJE PASIBAIGIMAS

5.1. Programos nario dalyvavimas Lojalumo programoje baigiasi, tokiais atvejais:

5.2. Programos nariui nutraukus narystę Lojalumo programoje. Nutraukti narystę Lojalumo programoje galima savo Paskyroje, skiltyje „Lojalumo programa“, nuspaudus mygtuką „Nebenoriu dalyvauti Lojalumo programoje“;

5.3. Bendrovei užblokavus Programos nario paskyrą dėl akivaizdžiai neteisėtų veiksmų, klaidingų Paskyroje nurodytų duomenų (pavyzdžiui, paskyrą neteisėtai sukūrus kito asmens vardu) arba gavus Paskyros savininko pranešimą, kad asmens Paskyra yra pasisavinta.

6. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS

6.1. Lojalumo programos vykdymo tikslu tvarkomi tokie Programos narių asmens duomenys: Paskyroje nurodytas vardas, pavardė, el. pašto adresas, tel. numeris, sukauptų Lojalumo taškų skaičius, Lojalumo taškų naudojimo istorija, prisijungimo prie Lojalumo programos pradžios ir pabaigos data, pirkinių peržiūra, pirkinių pasirinkimai, pasirinkimas naudoti/ nenaudoti Lojalumo taškus konkrečiam pirkiniui, pirkiniams išleistos sumos (nes kai kurios Lojalumo programos naudos siejamos su išleistomis sumomis), informacija apie dalyvavimą Programos nariams skirtose akcijose, žaidimuose, laimėti prizai, susirašinėjimas su Programos nariais Lojalumo programos klausimais.

6.2. Programos nariui skiltyje „Lojalumo programa“ esančioje formoje, pateikus papildomą informaciją, gali būti tvarkomi tokie asmens duomenys: miestas, gimimo data, lytis. Gimimo datos laukas yra neredaguojamas. Pirkėjas, norėdamas pataisyti neteisingai įvestą gimimo datą, turi susiekti su Bendrove el. paštu [email protected].

6.3. Programos nariui pasirinkus gauti Lojalumo programos naujienlaiškius, papildomai tvarkoma registracijos / atsisakymo gauti naujienlaiškius informacija, taip pat informacija, kiek naujienlaiškių asmeniui išsiųsta, kokius naujienlaiškius asmuo atidarė.

6.4. Asmens duomenys tvarkomi, remiantis Programos nario sutikimu (BDAR 6 str. 1 d. a) p.), taip pat teisėtu Bendrovės interesu tinkamai organizuoti ir vykdyti Lojalumo programą (BDAR 6 str. 1 d. f) p.), pavyzdžiui, komunikuoti su Programos nariu, stebėti Programos naudotojų srautus, blokuoti nesąžiningai besielgiančius asmenis.

6.5. Asmens duomenys saugomi asmens dalyvavimo Lojalumo programoje terminu ir 5 metus po šio termino pabaigos. Lojalumo taškų naudojimo istorija saugoma 24 mėnesius, nuo duomenų užfiksavimo.

6.6. Programos narys turi teisę bet kada atsisakyti Lojalumo programos naujienlaiškių, paspausdamas nuorodą naujienlaiškyje, pakeisdamas nustatymus Paskyroje, ar pranešdamas Bendrovei el. paštu [email protected].

6.7. Programos narys turi teisę bet kada atsisakyti dalyvauti Lojalumo programoje, pakeisdamas nustatymus Paskyroje, ar pranešdamas Bendrovei el. paštu [email protected].  Tokiu atveju visi Programos nario sukaupti Lojalumo taškai yra anuliuojami, nekompensuojami ir vėliau, atnaujinus narystę, neatkuriami.

6.8. Programos narys su teisės aktų numatytomis išimtimis, turi teisę kreiptis į Bendrovę prašydamas įgyvendinti šias teises, susijusias su Lojalumo programos tikslais tvarkomais asmens duomenimis: (i) susipažinti su Programos nario asmens duomenimis, kuriuos tvarko Bendrovė, (ii) ištaisyti, pakeisti arba ištrinti Programos nario asmens duomenis, (iii) apriboti Programos nario asmens duomenų tvarkymą, išskyrus saugojimą, (iv) nesutikti, kad asmens duomenys būtų tvarkomi konkrečiais tikslais, (iv) pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (https://vdai.lrv.lt/), jei mano kad Programos nario teisės yra pažeidžiamos.

6.9. Prašymus, susijusius su asmens duomenų tvarkymu, Programos narys gali teikti el. p. [email protected].

6.10. Detalią informaciją apie Bendrovės atliekamą asmens duomenų tvarkymą ir duomenų subjekto teisių įgyvendinimo tvarką galima rasti Bendrovės privatumo politikoje.

7. PROFILIAVIMAS

7.1. Bendrovė, siekdama, kad teikiami Lojalumo programos pasiūlymai maksimaliai atitiktų Programos narių poreikius, vykdo profiliavimą, tai yra, automatizuotu būdu tvarko ir grupuoja Programos narių duomenis apie jų buvimo miestą, lytį, pirkinių pasirinkimus ir interesus.

7.2. Profiliavimas vykdomas, tam, kad Programos nariams būtų pateikti labiau personalizuoti pasiūlymai, pavyzdžiui, pasiūlymai susiję su Programos nariui aktualiomis lokacijomis ar Programos nario pomėgiais.

7.3. Automatiniu būdu gautų duomenų rezultatas yra nuolat testuojamas, užtikrinant gauto rezultato teisingumą, efektyvumą ir objektyvumą. Programos nario prašymu, Bendrovė paaiškins logiką, kuria grindžiamas apibendrinimų rezultatas, gaunamas automatiniu būdu.

7.4. Profiliavimo pagrindas yra Programos nario duotas sutikimas (BDAR 6 str. 1 d. a) p.). Programos narys bet kada gali atsisakyti profiliavimo, pakeisdamas nustatymus Paskyroje. Duomenų tvarkymo terminas - iki narystės Lojalumo programoje nutraukimo ar Paskyros išregistravimo ar nustatymų pakeitimo.

8. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

8.1. Jei dėl šiose Taisyklės pateiktos informacijos iškiltų klausimų, prašome kreiptis el. paštu [email protected] ar telefonu +370 700 77870.

8.2. Bendrovė gali keisti šias Taisykles. Apie pakeitimus bus pranešta Internetinėje parduotuvėje, patalpinant naują Taisyklių versiją ar kitais įprastais komunikacijos būdais. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo atnaujinimo datos ir galioja tik veiksmams, atliktiems po atnaujintų Taisyklių paviešinimo.

8.3. Jei Programos narys nesutinka su tokiais pakeitimais, jis turi teisę nedelsiant nutraukti savo narystę Lojalumo programoje. Nepasinaudojus teise nutraukti narystę bei toliau naudojantis Lojalumo programa Bendrovė laikys, kad Programos narys sutiko su Taisyklių pakeitimais.

8.4. Taisyklės parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

8.5. Visi ginčai su Bendrove sprendžiami derybų būdu. Jei ginčų nepavyksta išspręsti taikiai, jie sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka, Lietuvos Respublikos teismuose.

8.6. Programos narys – vartotojas, gali spręsti su Bendrove iškilusius ginčus ir elektroniniu būdu, nesikreipdamas į teismą. Pirmiausia toks Programos narys raštu turi kreiptis į Bendrovę el. paštu [email protected]. Bendrovei per 14 dienų nuo pretenzijos gavimo, neatsakius į pretenziją, arba nepatenkinus vartotojo pretenzijos, Programos narys prašymą ir (ar) skundą gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel. 8 5 262 67 51, el. paštas [email protected], interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat kreiptis į jos teritorinius padalinius apskrityse ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, pasiekiamoje adresu http://ec.europa.eu/odr/.

Dažniausiai užduodami klausimai

Shipping

What countries do you ship to?

We ship globally to over 200 countries. You can find a detailed list of available countries on our "Delivery & Return" page.

How much does shipping cost?

Shipping costs vary depending on the destination and the weight of your order. You can view the estimated shipping costs at checkout after entering your shipping address. Alternatively, you can calculate approximate costs on our "Delivery & Return" page.

How long does delivery take?

Delivery times vary based on the shipping method and destination. Standard shipping within Europe usually takes up to 7 business days, whereas international shipping outside of Europe can take up to 14 business days.

Can I track my order?

Yes, once your order is shipped, we will send an email with a tracking number and active link to tracking page.

What happens if my order is lost in transit?

If you suspect your order is lost, the fastest recommended approach is to first check where your shipment was last recorded. If it appears to be stuck locally, we advise contacting the local delivery service to investigate the issue further. Should this not resolve the matter, please reach out to our customer service team. We will initiate a trace with the carrier, and if the package is deemed lost, we will either resend your order or offer a refund.

Refund

What is your return policy?

Customers can return items within 14 days of receipt. To be eligible for a return, items must be unused, in the same condition as received, and in their original packaging. A receipt or proof of purchase is necessary. Please note that opened diaper packs are not returnable due to hygiene concerns.

How do I return an item?

Please contact us at [email protected] to initiate a return. Follow the instructions provided to ship your item back to us.

How long does it take to process a refund?

After receiving your returned item, we will inspect it and notify you about the status of your refund. If approved, a refund will be issued to the original method of payment. The timeframe for the refund to appear in your account depends on your bank’s policies.

Who covers the shipping costs for returns?

Shipping costs for returns are non-refundable and will be deducted from your refund unless the return is due to an error on our part, in which case we will cover all shipping costs.

What if I received a defective or incorrect item?

If you receive a defective or incorrect item, please contact our customer service immediately at [email protected]. We will arrange for the item to be returned at no additional cost to you and organise a refund or replacement.